Kaikki alkoi siitä kun kaverillani oli tunnus kiekko.tk:ssa. Ja tietenkin pyysin tekemään minulle ukon. Ekan ukkoni nimi oli V.Leino. Siellä se oli käyttämättömänä vuoteen, kunnes sitten aloin vasta siitä pelaamaan. iinusta kerty koko ajan lisää nykyään sitä on jo 800+.  Ensimmäinen joukkueeni oli FC Liverpool kaverin mukaan oltiin jossain liigas, mutta ei ainakaa pelattu edes ottelua.  Minä ja mun se kaveri pelattii molemmat siinä liverpoolis, kunnes lähettiin sieltä pois, kun ei tullut peliäkään. Ekoihin seuroihini kuului myös kovatasonen (verrattuna mun tasoon sillo) Tokyo Night Pandas. Sinne pääsin jotenki sisään (ilman mitää värvi huonetta), ja sitte sanoin kaverilleni et koita säkin päästä niin pääsihän sekin. Siellä mä olin aika kauvan (verrattuna kuinka surkku olin sillo), mutta kaikki loppu yhteen peliin. Pelasin tokassa erässä niin yllättäen meidän sellanen itsekäs tyyppi kun osku- tuli sinne se oli meidän tiimin sellanen kukko oli olevinaan paras ja johtaja. olihan se ihan hyvä, mutta se kukko ärsytti muita. Se huus sieltä vaihdosta: vaihtoon V.Leino (eli mä), ja en tietenkään menny, niin siitähän ne kickit tuli.

Tähän lopetan tän saarnan, mutta jos alatte pelaa harjotelkaa eka playeril.